ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    صحنه تلطیف نهایی مبتدیان در بلندر



    The beginners ultimate stylized scene

    صحنه تلطیف نهایی مبتدیان در بلندر

    به Blender 3 Stylized Scene Guide بپیوندید و نحوه استفاده از Blender 3.0 و تسلط بر جدیدترین و پیچیده ترین عملکردهای آن را بیاموزید. خودتان را با مدل‌سازی سه‌بعدی هتل‌های گرمسیری به چالش بکشید و به مدل‌سازی سه بعدی تبدیل شوید که همیشه می‌خواستید باشید.


    در اینجا 5 نکته برتر من در مورد چیزهای جدید هیجان انگیزی که از طریق این دوره خواهید آموخت:

    • تکمیل گردش کار سبک هنری Sims، Sims City و City Skylines.
    • بافت های کاملا رویه ای شامل محیط و اقیانوس
    • استفاده گسترده از اصلاح کننده ها برای ساده سازی فرآیند ساختمان از جمله دیوارها و سنگفرش ها.
    • راهنمای بلندر ترکیبی سطح 3 بعدی با تیز کردن، رنگ آمیزی و شکوفه دادن
    • کامل‌ترین نمای کلی مدیر دارایی بلندر3 که به شما امکان می‌دهد این صحنه را به یک استراحتگاه ساحلی بزرگ تبدیل کنید.
    • یادگیری بلندر3 را با «Blender 3 Stylized Stylized» شروع کنید

    Blender 3 Stylized Scene Guide به شما نشان می دهد که چگونه یک هتل با تمام مزایا ایجاد کنید. صحنه تلطیف شده شما را به یاد سبک هنری Sims، Sim City و City Skylines می اندازد، که برخی از برترین ژانرهای سبک هنری دیجیتال هستند. استراحتگاه هتل شما دارای تهویه مطبوع، صندلی های آفتابگیر، پارکینگ، تهویه هوا، بار، انواع شاخ و برگ، انواع کانتینرها و موتور سیکلت وسپا است. این دوره به شما امکان می دهد به بیش از 24 ساعت (بله، یک روز کامل) هنر سه بعدی دسترسی داشته باشید. یادگیری واقع گرایی از طریق تنظیم صحنه و افزودن داستان سرایی به محیط های بازی سه بعدی شما بخشی اصلی از اهداف یادگیری این کلاس است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کار کنید و مدل سه بعدی را در ابعاد واقعی انجام دهید و علاوه بر توسعه دانش در مورد آنچه در این صحنه می توانید انتظار داشته باشید.


    با خواندن لیست این دوره متوجه خواهید شد:

    • آنچه می خواهید در مورد مدل سازی سه بعدی بیاموزید.
    • آنچه از طریق راهنمای «Blender 3 Stylized Scene» دریافت می‌کنید
    • چگونه این دوره مهارت های مدل سازی سه بعدی شما را به سطح بعدی می برد.

    مدل سازی
    من عاشق خلق وسایل کوچکی هستم که می توانند صحنه ای را زنده کنند. یکی از کارهایی که می‌توانید برای افزودن واقع‌گرایی به صحنه‌های خود انجام دهید، ایجاد وسایل کوچک زیادی برای شلوغ نگاه داشتن صحنه است. "Blender 3 Stylized Scene Guide" شما را با Blender 3.0 Asset Manager آشنا می کند که به شما کمک می کند همه این موارد را سازماندهی کنید تا کارایی Stylized خود را در صحنه به حداکثر برسانید. جزئیات بسیار مهم هستند زیرا ما آنچه را که می‌خواهید در پشت هتل‌ها جستجو کنید را پوشش می‌دهیم تا با پنهان کردن موارد زشت پشت چیزهای زیبا، باورپذیرتر شود. از تخته موج‌سواری و سایر تجهیزات ساحلی گرفته تا استند هات داگ، همیشه در این دوره روی چیزهای جدیدی کار خواهید کرد به‌عنوان یک هنرمند مدل‌سازی سه‌بعدی با علاقه شدید به مدل‌سازی محیطی، باید بدانید که چگونه از وسایل برای بیان یک داستان از طریق هنر خود استفاده کنید. به عنوان مثال، قرار دادن وسپا در پشت هتل باعث می شود فکر کنید وسپا متعلق به یکی از کارمندانی است که آن را برای یک سواری سریع بعد از کار در اطراف ساحل در آنجا پارک کرده است. در چند کلمه، لوازم و تجهیزات می توانند یک صحنه سه بعدی را باورپذیر کنند. بیاموزید که چگونه کوسه های ببر را مشخص کنید و آنها را در کجا قرار دهید، در میان سایر دارایی های تقویت کننده شخصیت. این اولین آشنایی شما با مش های ارگانیک خواهد بود و مطمئن باشید که آنها به رویکرد بسیار متفاوتی در هنر دیجیتال نیاز دارند. ما از مجسمه سازی برای آن استفاده نمی کنیم. این یک توری ساده است و شما باید یاد بگیرید که چگونه آنها را قبل از مجسمه سازی بسازید تا پایه خوبی برای کار با آن داشته باشید.

    بافت و مواد

    "Blender 3 Stylized Scene Guide" یادگیری فشرده را در یک مکان به شما ارائه می دهد و به شما امکان دسترسی به بیش از 50 مرجع، 1 نقشه HDRI و 1 مرجع انسانی را می دهد.

    این دوره یک کلاس استاد بافت سازی است. در مورد تمام سیستم‌های گره‌ای که بلندر3  ارائه می‌کند بیشتر خواهید آموخت. با 'Blender 3 Stylized' شما کاملا سایه زن و متریال برای هر مدل مجزا در صحنه ایجاد می کنید. گره یکی از بهترین افزونه های داخلی رایگان در بلندر است، اما اکثر کاربران حتی از آن آگاه نیستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه متریال های خود را بسازید، بفهمید که چگونه تمام آن بافت های زیبا را بردارید و از آنها استفاده کنید. وقتی صحبت از سایه بان ها می شود، مطمئناً می دانید که چگونه شفافیت ایجاد کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از نویز برای ایجاد تغییرات برای مواد خود استفاده کنید. بلندر با تعداد زیادی گره عرضه می شود، اما من به شما نشان خواهم داد که چرا تنوع آن بسیار متنوع است. صدای مرغ از همه مهمتر است. همچنین نحوه ایجاد لیوان در بلندر را توضیح می دهیم. دریافت این امر کاملاً ضروری خواهد بود زیرا اکثر امکانات رفاهی هتل ما از شیشه ساخته شده است و تمرکز بزرگی بر کل صحنه Blender 3 - Stylized Scene Guide است. به حداکثر رساندن دانش خود در مورد سیستم گره بلندر، بافت های شما را ارتقا می دهد و مهارت شما را هنگام کار با مواد بهبود می بخشد.


    نورپردازی و رندرینگ

    نورپردازی برای ایجاد یک صحنه پاپ سه بعدی ضروری است. این به شما کمک می کند داستانی را تعریف کنید و حال و هوا را تنظیم کنید، زمان روز یا آب و هوا چگونه است. این بسیار شبیه به نحوه عملکرد نور در عکاسی و فیلمبرداری است. "Blender 3 Stylized Scene Guide" مقدمه ای برای مهارت های نورپردازی برای هنرمندان مدل سازی سه بعدی خواهد بود. در مورد انواع خاصی از روشنایی بلندر داخلی که آب و هوای آفتابی و حال و هوای گرمسیری اقامتگاه هتل شما را بهبود می بخشد، آشنا خواهید شد. همچنین خواهید آموخت که چگونه ترکیب بندی با نور کار می کند تا توجه بیننده خود را به آنچه می خواهید ببیند جلب می کند. ما در مورد بسیاری از مشکلات و برخی نکات فنی که چرخه‌ها گزینه‌های مورد استفاده برای دستگاه خاصی را که استفاده می‌کنید، صحبت می‌کنیم. همچنین شما را با Cycles X Blender Renderer جدید آشنا خواهم کرد. ما با هم یک نمونه کار برای هر وب سایت چندرسانه ای ایجاد می کنیم که می خواهید مدل تکمیل شده خود را در آن آپلود کنید. "Blender 3 Stylized Scene Guide" راهنمای کاملی برای استفاده از Cycles و Cycles X برای نورپردازی، رندر و سایه است.

    منابع کلاس و موارد رایگان

    بسته راهنمای Blender 3 Stylized Scene شامل 50 مرجع، 1 نقشه HDRI و 1 مرجع است.

    به این دوره بپیوندید و بخشی از یک سفر مدلسازی سه بعدی با بیش از 24 ساعت درس یادگیری باشید که به شما امکان می دهد با یک محیط سبک آماده و آماده برای رفتن به تعطیلات تابستان امسال به مناطق استوایی سفر کنید. دوره مقدماتی رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمی توانید این دوره را کنار بگذارید. پیروی از یک راهنمای کامل برای ایجاد یک اقامتگاه هتل استوایی شیک و بدون بازی با صندلی های عرشه چتر، بالکن، پنل های خورشیدی و شن فراوان مناسب برای آفتاب گرفتن؛ بهینه سازی پتانسیل مراجع خود برای توسعه بازی قوی, یادگیری نحوه استفاده از HDRI ها به عنوان پس زمینه مدل سه بعدی برای نمونه کارها, حفظ و بهینه سازی زیبایی شناسی هنری تلطیف شده در سبک هنری سیمز، سیم سیتی و اسکای لاین شهر با نحوه اعمال رندر برای بهبود کیفیت ارائه برای محیط سه بعدی خود در Blender Cycles و Cycles X آشنا شوید. دارایی های بازی را در سطح بالایی برای نمونه کارهای حرفه ای هنرمندان سه بعدی نشان دهید.

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    class description
    Join Blender 3 Stylized Scene Guide and learn how to use Blender 3.0 and master its newest and most complex functionalities. Challenge yourself with a stylized tropical hotel resort 3D modeling and become the 3D modeler you always wanted to be.

    Here are my top 5 points about the exciting new things you will learn through this course:

    • Completing Sims, Sims City and City Skylines art style workflow;
    • Fully procedural textures including ambient and ocean
    • Extensive use of modifiers to simplify the building process including walls and cobblestones;
    • Next level compositing blender 3.0 guide with sharpening, coloring and bloom
    • The most complete Blender 3.0 asset manager overview that allows you to scale this scene into a large seaside resort;
    • Start learning Blender 3.0 with the 'Blender 3 Stylized Stylized

    Blender 3 Stylized Scene Guide will show you how to create a hotel with all the benefits. Your stylized scene will remind you of the art style of Sims, Sim City and City Skylines, some of the top of the stylized digital art genre. Your hotel resort has air conditioning, sun loungers, a parking barrier, a conditioners, a bar, a variety of foliage, different types of containers and a Vespa motorcycle. This course gives you access to just over 24 hours (yes, a full day) of 3D art. Learning realism through setting the scene and adding storytelling to your 3D game environments is a core part of this class's learning objectives You will learn how to work and 3D model in real dimensions and besides developing the know-how about what you can expect where is in this scene.


    By reading this course listing you will find out:

    • What you want to learn about 3D modeling;
    • What you get through the 'Blender 3 Stylized Scene guide and;
    • How the course will take your 3D modeling skills to the next level.

    modelling
    I love creating little props that can bring a scene to life. One of the things you can do to add realism to your scenes is to create lots of little props to keep the scene looking busy. "Blender 3 Stylized Scene Guide" introduces you to the Blender 3.0 asset manager that will help you organize all of these to maximize the efficiency of your stylized in the scene. Details are very important as we cover what you want to look for on the back of hotels to make it all the more believable by hiding the ugly behind the beautiful. From surfboards and other beach equipment to a hot dog stand, you'll always be working on something new in this course

    As a 3D modeling artist with an avid interest in environmental modeling, you need to know how to use props to tell a story through your art. For example, placing the Vespa at the back of a hotel makes you think it belongs to one of the employees who parked it there for a quick after-work ride around the coast. In a few words, props can make a 3D scene believable. Find out how to characterize tiger sharks and where to place them, among other character-boosting assets. This will be your first introduction to organic meshes and rest assured they require a very different approach to digital art. We don't use the sculpting for that. It's a simple mesh and you need to learn how to create these before sculpting to give yourself a good base to work with.

    texturing and materials

    "Blender 3 Stylized Scene Guide" offers you intensive learning in one place and gives you access to 50+ references, 1 HDRI map and 1 human reference.

    This course is a texturing master class. You will learn more about all node systems that Blender 3.0 has to offer. With the 'Blender 3 Stylized' Blender you create fully shaders and materials for each individual model in the scene The node is one of the best free built-in addons within Blender, but most users are not even aware of it. This course will teach you how to create your materials, figure out how to pick up all those beautiful textures and use them. When it comes to shaders, you will surely know how to create transparency. You will also learn how to use noise to create variations for your materials. Blender comes with quite a few nodes, but I'll show you why there's a variety hen noise are the most important. We also cover how to create a glass in Blender. It will be absolutely necessary to get this as most of our hotel amenities are made of glass and it is a big focus of the whole Blender 3 - Stylized Scene Guide scene.

    Maximizing your knowledge of Blender's node system will level up your textures and improve your skill when working with materials.

    lighting and rendering

    Lighting is essential to creating a 3D scene pop. It helps you tell a story and set the mood, what the time of day or what the weather is like. It's very similar to how lighting works in photography and cinematography. "Blender 3 Stylized Scene Guide" will be your introduction to lighting skills for 3D modeling artists. You will learn about certain types of built-in blender lighting that will enhance the sunny weather and tropical vibe of your hotel resort. You'll also learn how composition works with lighting to draw your viewer's attention to what you want them to see. We'll walk through the many gotchas and some technicalities that cycles represent options used for the specific machine you're using. I will also introduce you to the new Cycles X Blender Renderer. Together we create a portfolio for each multimedia website where you want to upload your completed mockup. "Blender 3 Stylized Scene Guide" is a complete guide to using Cycles and Cycles X for lighting, rendering, and shadows.

    Class Resources and Freebies

    The Blender 3 Stylized Scene Manual pack contains 50 references, 1 HDRI map and 1 person reference. Join this course and be part of a 3D modeling journey with over 24 hours of learning lessons that will allow you to travel to the tropics with a ready-to-play stylized environment ready to go on vacation this summer. Check out the free introductory course and I'm sure you won't be able to ditch this course Still uncertain? Then let me tell you what is unique about this course: Following a complete guide to creating a stylish, play-free quality tropical hotel resort with umbrellas deckchairs, balconies, solar panels and plenty of sand suitable for sunbathing; optimizing the potential of your references to develop strong game learning how to use HDRIs as a 3D model background for your portfolio; Maintaining and optimizing the stylized art aesthetics in an art style of Sims, Sim City and City Skylines Learn how to apply rendering to improve presentation quality for your 3D environment in Blender Cycles and Cycles X; Represent game assets at a high level for professional 3D artist portfolios.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Blender
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :